Sieć MAM ASA w KLASIE powstała w 2016 roku z myślą o nauczycielach, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę, dzielić się doświadczeniami oraz wprowadzać innowacyjne rozwiązania w pracy z uczniami z autyzmem.
Celem sieci jest propagowanie najnowszych metod wspomagających rozwój dzieci ze spektrum autyzmu
Praca z dziećmi ze spektrum autyzmu jest bardzo dużym wyzwaniem zarówno dla nauczycieli jak i specjalistów. Bardzo często nauczyciele ( szczególnie w edukacji włączającej) napotykają na duże trudności, aby w sposób efektywny organizować proces edukacji i kształcenia uczniów z ASD. Warto przyjrzeć się nowym teoriom społecznym, które w znaczący sposób zmieniają paradygmat postrzegania autyzmu – z patrzenia na autyzm jako deficyt do zrozumienia go jako różnicę, która wymaga wspólnej adaptacji i zrozumienia. Takie podejście może fundamentalnie zmienić sposób, w jaki społeczeństwo postrzega autyzm, oraz poprawić jakość życia osób z autyzmem i ich rodzin.
Na spotkaniach nauczyciele i specjaliści będą mieli możliwość:
- poznawać i wdrażać nowoczesne metody wspierające rozwój dzieci ze spektrum autyzmu,
- dzielić się doświadczeniami i sprawdzonymi praktykami,
- rozwijać kompetencje w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- budować wsparcie oraz przestrzeń do dyskusji i wymiany pomysłów
To wyjątkowa okazja, aby pracować w gronie pasjonatów, którzy pragną wspólnie tworzyć lepsze warunki dla rozwoju swoich podopiecznych. Uczestnictwo w sieci to również szansa na dostęp do najnowszych materiałów edukacyjnych, szkoleń oraz konsultacji z ekspertami
Niech Państwa zaangażowanie przyczyni się do tworzenia środowiska edukacyjnego sprzyjającego dzieciom z autyzmem i ich rodzinom. Wspólnie możemy wiele osiągnąć!
Rejestracja odbywa się drogą elektroniczną przez stronę www.rodon.radom.pl/sieci
Celem sieci jest propagowanie najnowszych metod wspomagających rozwój dzieci ze spektrum autyzmu
Praca z dziećmi ze spektrum autyzmu jest bardzo dużym wyzwaniem zarówno dla nauczycieli jak i specjalistów. Bardzo często nauczyciele ( szczególnie w edukacji włączającej) napotykają na duże trudności, aby w sposób efektywny organizować proces edukacji i kształcenia uczniów z ASD. Warto przyjrzeć się nowym teoriom społecznym, które w znaczący sposób zmieniają paradygmat postrzegania autyzmu – z patrzenia na autyzm jako deficyt do zrozumienia go jako różnicę, która wymaga wspólnej adaptacji i zrozumienia. Takie podejście może fundamentalnie zmienić sposób, w jaki społeczeństwo postrzega autyzm, oraz poprawić jakość życia osób z autyzmem i ich rodzin.
Na spotkaniach nauczyciele i specjaliści będą mieli możliwość:
- poznawać i wdrażać nowoczesne metody wspierające rozwój dzieci ze spektrum autyzmu,
- dzielić się doświadczeniami i sprawdzonymi praktykami,
- rozwijać kompetencje w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- budować wsparcie oraz przestrzeń do dyskusji i wymiany pomysłów
Niech Państwa zaangażowanie przyczyni się do tworzenia środowiska edukacyjnego sprzyjającego dzieciom z autyzmem i ich rodzinom. Wspólnie możemy wiele osiągnąć!
Rejestracja odbywa się drogą elektroniczną przez stronę www.rodon.radom.pl/sieci