Szanowni Państwo,
jednym z kierunków polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025 jest kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez pogłębianie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym.
Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli matematyki szkół podstawowych to przestrzeń do regularnych spotkań w kontekście realizacji zmieniającej się podstawy programowej, egzaminu ósmoklasisty oraz pracy z uczniami mającymi trudności w nauce i zdolnymi. Nauczyciele matematyki podczas regularnych spotkań będą omawiać zmiany w programie nauczania, analizować wyniki egzaminów ósmoklasistów oraz wymieniać się doświadczeniami i dobrą praktyką. Współpraca w zakresie metodyki pracy z uczniami mającymi trudności w nauce będzie oparta na indywidualnym podejściu do każdego ucznia. W przypadku uczniów zdolnych ważne jest stworzenie im odpowiednich warunków do rozwoju, np. poprzez dodatkowe zadania i projekty, uczestnictwo w konkursach matematycznych, czy mentorstwo ze strony doświadczonych nauczycieli. Współpraca nauczycieli matematyki w tych obszarach jest kluczowa dla zapewnienia jak najlepszego wsparcia dla wszystkich uczniów, niezależnie od ich poziomu umiejętności. Działanie w sieci pozwali nauczycielom wymieniać się doświadczeniami, wspierać się wzajemnie oraz skuteczniej reagować na potrzeby swoich uczniów.
Pierwsze spotkanie w ramach sieci współpracy organizowanej przez doradców metodycznych RODoN pp.: Agnieszkę Stępień i Piotra Darmasa odbyło się 17.09.2024r. o godz. 15:30 (webinarium)
Zapraszamy już w październiku na kolejne spotkanie nauczycieli matematyki szkół podstawowych. O terminie zapisani nauczyciele zostaną powiadomieni przez doradców metodycznych.
Rejestracja odbywa się drogą elektroniczną przez stronę www.rodon.radom.pl/sieci
jednym z kierunków polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025 jest kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez pogłębianie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym.
Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli matematyki szkół podstawowych to przestrzeń do regularnych spotkań w kontekście realizacji zmieniającej się podstawy programowej, egzaminu ósmoklasisty oraz pracy z uczniami mającymi trudności w nauce i zdolnymi. Nauczyciele matematyki podczas regularnych spotkań będą omawiać zmiany w programie nauczania, analizować wyniki egzaminów ósmoklasistów oraz wymieniać się doświadczeniami i dobrą praktyką. Współpraca w zakresie metodyki pracy z uczniami mającymi trudności w nauce będzie oparta na indywidualnym podejściu do każdego ucznia. W przypadku uczniów zdolnych ważne jest stworzenie im odpowiednich warunków do rozwoju, np. poprzez dodatkowe zadania i projekty, uczestnictwo w konkursach matematycznych, czy mentorstwo ze strony doświadczonych nauczycieli. Współpraca nauczycieli matematyki w tych obszarach jest kluczowa dla zapewnienia jak najlepszego wsparcia dla wszystkich uczniów, niezależnie od ich poziomu umiejętności. Działanie w sieci pozwali nauczycielom wymieniać się doświadczeniami, wspierać się wzajemnie oraz skuteczniej reagować na potrzeby swoich uczniów.
Pierwsze spotkanie w ramach sieci współpracy organizowanej przez doradców metodycznych RODoN pp.: Agnieszkę Stępień i Piotra Darmasa odbyło się 17.09.2024r. o godz. 15:30 (webinarium)
Zapraszamy już w październiku na kolejne spotkanie nauczycieli matematyki szkół podstawowych. O terminie zapisani nauczyciele zostaną powiadomieni przez doradców metodycznych.
Rejestracja odbywa się drogą elektroniczną przez stronę www.rodon.radom.pl/sieci